jueves, 24 de septiembre de 2009

en Català


BENVOLGUDES AMIGUES I AMICS:

Per segon any consecutiu la Fira sobre Salut i Alimentació de Slow Food Terres de Lleida , dies 3 i 4 d’Octubre ,ens dona l’oportunitat de celebrar una trobada de la Dolça Revolució de les Plantes Medicinals i un Intercanvi d’Experiències de curació o millora de malalties per mitjà de l’Stevia, Kalanchoe, Perilla , Lepidium i altres plantes medicinals o teràpies naturals no agressives.

Gaudirem d’importants conferencies amb temes relacionats amb la salut i el medi ambient , tastos de productes naturals extraordinaris i un mercat de venda directa de productes alimentaris ecològics i elaboracions artesanes .

Aquest any en la Trobada de la Dolça Revolució ens acompanyaran , José Calvo , metge de família en un centre de salut públic de la Província d’Osca , expert en aplicació de plantes per a teràpies i l’Associació DEMPEUS per la Salut Pública. DEMPEUS és una plataforma de professionals de la Salut que treballa per la defensa d’un model sanitari integral, promou una reflexió col·lectiva i defensa el caràcter públic del Sistema Nacional de Salut.

La Fira també ha intentat recollir les inquietuds de la societat en vers temes actuals de Salut Pública: Grip A, Síndrome Tòxic, Radioactivitat en la cadena alimentaria, perill dels aliments transgénics.

Per a parlar d’aquests temes , prestigiosos conferenciants desenvoluparan els seus arguments .

I en aquest enllaç podreu veure el programa detallat d’activitats .

http://slowfood.eurowintuweb.com/user_files/slowfood/File/slowlleida%20llibret%20conferenciants.pdf



Vos animem a participar , obrir la ment i l’esperit i gaudir de bones companyies i bons aliments !!!!





--------------------------------------------------------

Castellano

--------------------------------------------------------------------------------
ESTIMADAS AMIGAS Y AMIGOS:
Por segundo año consecutivo la Feria sobre Salud y Alimentación de Slow Food Terres de Lleida (días 3 y 4 de Octubre), nos da la oportunidad de celebrar un encuentro de la Dulce Revolución de las Plantas Medicinales y un Intercambio de Experiencias de curación o mejora de enfermedades por medio de la Stevia, Kalanchoe, Perilla, Lepidium , otras plantas medicinales o terapias naturales no agresivas.
Disfrutaremos de importantes conferencias con temas relacionados con la salud y el medio ambiente, catas de productos naturales extraordinarios y un mercado de venta directa de productos alimentarios ecológicos y elaboraciones artesanas.
Este año en el Encuentro de la Dulce Revolución nos acompañarán, José Calvo, médico de familia en un centro de salud publico de la Provincia de Huesca, experto en aplicación de plantas para terapias y la Asociación DEMPEUS per la Salut Pública. DEMPEUS es una plataforma de profesionales de la Salud que trabaja para la defensa de un modelo sanitario integral, promueve una reflexión colectiva y defiende el carácter público del Sistema Nacional de Salud.
La Feria también ha intentado recoger las inquietudes de la sociedad sobre temas actuales de Salud Pública : Gripe A, Síndrome Tóxico, Radioactividad en la cadena alimentaria, peligros de los transgénicos, etc. Para hablar de estos temas, renombrados conferenciantes desarrollaran sus argumentos .
En este enlace podéis ver el programa completo de actividades
http://slowfood.eurowintuweb.com/user_files/slowfood/File/SLOWLLEIDA%20CAST..pdf .
Os animamos a participar, abrir la mente y nuestro espíritu y gozar de buenas compañías y buenos alimentos !!!!!

No hay comentarios: